Right menu

Warsztaty UML

Ostatnie zmiany

Nowy moduł: Obsługa składowiska odpadów

Moduł obsługi składowiska odpadów, wchodzący w skład Platformy Hetman to kolejna funkcjonalność systemu pozwalająca nie tylko sprawnie skracać czas operacji ewidencji odpadów (w tym ważenia), to także nowa jakość pracy wynikowej nad dostarczonymi informacjami.

Rozwiązania mobilne

Najnowsze technologie w służbie przedsiębiorstwa.

Idealny system do obsługi produkcji zleceniowej.

W warunkach gospodarki rynkowej, każde przedsiębiorstwo dąży do zachowania jak najlepszej płynności finansowej. Jedną z metod, jest kontrola i minimalizacja poziomu zapasów surowców i wyrobów gotowych. Z tych powodów, lub ze specyfiki produktów, firmy produkcyjne dążą do realizacji produkcji pod konkretne zamówienia odbiorców.


Moduł Reklamacje

Każda reklamacja jest delikatną i nieprzyjemną kwestią, ale kompetentne i sprawne załatwienie tej sprawy przy użyciu odpowiedniego narzędzia które wspomaga ten proces może zaowocować przekształceniem niezadowolonej osoby reklamującej towar w wiernego klienta. Moduł Reklamacje jest jednym z niewielu rozwiązań dostępnych na rynku, które pozwala na pełny monitoring składanych reklamacji oraz stanu ich realizacji, wspomaga analizę przyczyn ich powstania oraz pomaga wprowadzać działania usprawniające pozwalające na ich uniknięcie w przyszłości. Moduł przechowuje wszystkie informacje na temat przyjętych reklamacji i pozwala na ich dowolne przeglądanie według założonych kryteriów.

Podstawowym elementem modułu jest kartoteka reklamacji, w której zapisywane są informacje o osobie składającej reklamację, dane szczegółowo identyfikujące reklamowany towar (z której partii zamówienia pochodzi oraz jakie dokumenty sprzedaży i magazynowe są z nią powiązane) oraz dokładny opis roszczenia klienta. Na tej podstawie możliwe jest ustalenie miejsca powstania usterki i przypisanie odpowiedzialności odpowiednim działom lub nawet konkretnym osobom ustalając odpowiednie wskaźniki w zależności od stopnia ich zaangażowania. Konsekwencją tych ustaleń jest sporządzenie odpowiedzi dla klienta oraz zaplanowanie odpowiednich działań naprawczych w celu uniknięcia podobnych sytuacji w przyszłości. Rejestr reklamacji pozwala na szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz szczegółową analizę ilościowo-wartościową poniesionych z tego powodu kosztów.

Moduł Reklamacje posiada, między innymi, następujące funkcjonalności:

  • tworzenie kartotek reklamacji ze szczegółowymi informacjami na temat:
    • reklamującego
    • towaru reklamowanego łącznie z dokładną identyfikacją partii towaru oraz wszystkich powiązanych dokumentów
    • braków i niezgodności w zakupionym towarze
  • łatwe w użyciu filtry pomagające wyszukać odpowiednią reklamację według zadanych kryteriów
  • monitoring przyjętych reklamacji według stopnia ich realizacji
  • mechanizm przekierowania reklamacji do osób bezpośrednio za nie odpowiedzialnych w celu wyjaśnienia przyczyn ich powstania
  • możliwość przypisania winy kilku osobom proporcjonalnie do ich udziału

  • mechanizm śledzący reklamację ze względu na osobę odpowiedzialną za jej załatwienie
  • możliwość dokładnej wyceny oraz wielowymiarowa analiza ilościowo-jakościowa kosztów reklamacji
  • definiowanie działań naprawczych i monitoring stopnia ich realizacji
  • generowanie pisma z wyjaśnieniem złożonej reklamacji do klienta
  • kontrola terminowości obsługi reklamacji według przyjętych założeń
  • obsługa ewidencji reklamacji kierowanych do innych przedsiębiorstw