Right menu

Warsztaty UML

Ostatnie zmiany

Nowy moduł: Obsługa składowiska odpadów

Moduł obsługi składowiska odpadów, wchodzący w skład Platformy Hetman to kolejna funkcjonalność systemu pozwalająca nie tylko sprawnie skracać czas operacji ewidencji odpadów (w tym ważenia), to także nowa jakość pracy wynikowej nad dostarczonymi informacjami.

Rozwiązania mobilne

Najnowsze technologie w służbie przedsiębiorstwa.

Idealny system do obsługi produkcji zleceniowej.

W warunkach gospodarki rynkowej, każde przedsiębiorstwo dąży do zachowania jak najlepszej płynności finansowej. Jedną z metod, jest kontrola i minimalizacja poziomu zapasów surowców i wyrobów gotowych. Z tych powodów, lub ze specyfiki produktów, firmy produkcyjne dążą do realizacji produkcji pod konkretne zamówienia odbiorców.


Sytem Obsługi Grupy Producentów Warzyw i Owoców

W procesie zarządzania przedsiębiorstwem ogrodniczym, grupą producentów warzyw i owoców, której linie sortownicze są w dużym stopniu zautomatyzowane niezbędny staje się system informatyczny wspomagający pracę. System który umożliwi w sposób w pełni profesjonalny planować produkcję produkcję na podstawie zamówień klientów, śledzić stany magazynowe oraz partie produktu.

W obecnym czasie coraz więcej firm wymusza na producentach owoców i warzyw aby cały proces począwszy od nawożenia poprzez zbór, magazynowanie, sortowanie, pakowanie aż po odbiór wyrobu był zgodny ze standardami unijnymi, potwierdzony certyfikatami itp. System informatyczny Platforma Hetman może wspomóc zautomatyzowanie oraz kontrolowanie powyższych procesów. Dzięki mechanizmom śledzenia partii jesteśmy w stanie określić co i kiedy działo się za danym produktem/półproduktem.

Pragnę nadmienić iż podczas projektowania Modułu, szczególny nacisk został położony na jego elastyczność dzięki czemu za każdym razem może on zostać łatwo dopasowany specyficznych potrzeb i indywidualnych wymagań klienta.

Kilka najważniejszych procesów które można usprawnić poprzez wprowadzenie Platformy Hetman w Grupie Producentów Warzyw i Owoców:

  1. Identyfikacja dostawcy – producenta za pomocą mechanizmów śledzenia partii.
  2. Identyfikacja miejsca zbioru.
  3. Kontrola (podgląd) stanów magazynowych niesortu (w magazynach producentów i grupy), półproduktów (po sortowaniu wstępnym w magazynach grupy), wyrobów końcowych (realizacja zamówień).
  4. Lokalizacja skrzyni na magazynie
  5. Śledzenie partii
  6. Pilnowanie okresu karencji
  7. Tworzenie dokumentacji magazynowej i handlowej.
  8. Tworzenie i obsługa pełnej dokumentacji księgowej i personalnej.

Automatyzacja oraz kontrola powyższych procesów jest możliwa dzięki zastosowaniu najnowszych technologii w zakresie informatyki oraz obsługi produkcji:

  • Infrastruktura sieciowa oparta jest na rozwiązaniach mobilnych firmy Sybase (ASA), która gwarantuje najlepsze na rynku rozwiązania w tym zakresie.
  • Terminale przenośne lub definiowalne ekrany WWW zastosowane do gromadzenia i przekazywania danych dotyczących produkcji poszczególnych sadowników wymieniają informacje z bazą danych Grupy, za pomocą sieci internet.
  • Sieć lokalna umiejscowiona w siedzibie grupy przetwarza dane odnośnie produkcji poszczególnych producentów, gromadzi informacje na temat ruchów magazynowych poszczególnych partii towaru, gromadzi i przetwarza informacje o zamówieniach od odbiorców, gromadzi informacje o poziomie sprzedaży na podstawie tworzonych dokumentów sprzedaży.
  • Terminale nawózkowe z czytnikami dalekiego zasięgu oraz ekranami dotykowymi usprawniają i automatyzują pracę pracowników obsługujących procesy magazynowe. Pozwalają śledzić lokalizacje skrzyń oraz palet na magazynie.
  • Panele dotykowe z czytnikami kodów kreskowych oraz drukarkami etykiet usprawniają proces śledzenia partii oraz pracę pracowników na etapie sortowania oraz pakowania
  • Automatyczne etykieciarki umożliwiają naklejenie etykiety na każde opakowanie (m.in. z numerem partii, odmianie itp) wpełni automatycznie na linii pakującej