ProkHARD / ROZWÓJ SYSTEMU / Modyfikacje / Wersja 1.23 / Nowe pola w Obsłudze Reklamacji



Right menu

Warsztaty UML

Ostatnie zmiany

Nowy moduł: Obsługa składowiska odpadów

Moduł obsługi składowiska odpadów, wchodzący w skład Platformy Hetman to kolejna funkcjonalność systemu pozwalająca nie tylko sprawnie skracać czas operacji ewidencji odpadów (w tym ważenia), to także nowa jakość pracy wynikowej nad dostarczonymi informacjami.

Rozwiązania mobilne

Najnowsze technologie w służbie przedsiębiorstwa.

Idealny system do obsługi produkcji zleceniowej.

W warunkach gospodarki rynkowej, każde przedsiębiorstwo dąży do zachowania jak najlepszej płynności finansowej. Jedną z metod, jest kontrola i minimalizacja poziomu zapasów surowców i wyrobów gotowych. Z tych powodów, lub ze specyfiki produktów, firmy produkcyjne dążą do realizacji produkcji pod konkretne zamówienia odbiorców.


Nowe pola w Obsłudze Reklamacji

"Metoda rozwiązania" i "Opis metody rozwiązania". Dotyczą postępowania z zareklamowanym towarem.

Znajdziemy je w opcji Realizacji zarejestrowanych reklamacji na zakładce "Rozstrzygnięcie".

- Metoda rozwiązania - wybierana ze słownika metoda postępowania z reklamowanym towarem np: przebranie/sortowanie, likwidacja/makulatura, wykorzystanie do własnych celów, przecena.

- Opis metody rozwiązania - tekstowy opis metody rozwiązania.

kliknij, aby powiększyć