Automatyczne powiadamianie działu technicznego o awarii
W przypadku awarii maszyny operator może natychmiast powiadomić odpowiednie osoby z działu technicznego przez wybranie odpowiedniej opcji na ekranie terminala.
Na ekranach wybranych pracowników działu serwisu natychmiast pojawi się notatka, która zawiera informację o tym, która maszyna sie zepsuła wraz z krótkim opisem awarii sporządzonym przez operatora maszyny. Po usunięciu awarii pracownik serwisowy loguje się do terminala na hali produkcyjnej i wpisuje informacje o przyczynie awarii oraz o przebiegu naprawy. System rejestruje informacje nie tylko o samych awariach, ale również o zdarzeniach z nimi powiązanymi, takich jak numer planu oraz zlecenia produkcyjnego, które było akurat w tym momencie wykonywane na maszynie oraz dokładny czas postoju, w przypadku gdy usterka spowodowała wstrzymanie pracy maszyny. Takie informacje mogą znacznie ułatwić dokładną diagnostykę przyczyn powstawania awarii działowi technicznemu.