Zmieniono niektóre zasady ustawień domyślnych w module GM.
Przy wystawianiu dokumentu PR szablon księgowania podpowiadany jest na podstawie daty dokumentu PR a nie daty dokumentu źródłowego jak było odtychczas.
Przy tworzeni PR do dokumentów w GM waluta jest pobierana z dok do którego jest tworzony PR.
W związku z wcześniejszym wprowadzeniem opcji amortyzacji dla sprawozdawczości zagraniczne (dodane dwie dodatkowe amortyzacja, równolegle z podatkową i bilansową), wykonano kilka istotnych korekt kosmetycznych związanych z ich obsługą. Dotyczą one obsługi dodatkowych amortyzacji na dokumentach i w opcjach dekretacji.
W module planowania wstęgi wprowadzono modyfikację umożliwiającą obsługą wielu tekturnic w jednej fabryce.
Między innymi rozbudowano zestawy parametrów pracy oraz tabele wydajności i czasów przestaw.
W liście zleceń na żądanie pozostałych do realizacji dodano filtr umożliwiający przegląd (lub jego wyłącznie) dostaw których zlecenia handlowe zostały anulowane.
W formularzach monitorowania produkcji dodano informację prezentująca w czytelny sposób dane aktualnie monitorowanego centrum roboczego.
Opcja usprawni obsługę kilku (małych) centrów roboczych, na pojedynczej stacji obsługi.
Do przeglądarki wpisów monitorowania dodano informacje o osobie i dacie wpisu i ostatniej modyfikacji dla zlecenia monitorowanego i dla wpisów ilościowych.
Do listy uprawnień modułu GM dodano uprawnienie umożliwiający zablokowanie dostępu dla użytkownika do modyfikacji daty wystawienia dokumentu magazynowego.
Jeżeli użytkownik nie posiada tego uprawnienia, pole daty jest niedostępne a dokumenty są wystawiane z datą systemową serwera.
W opcji generowania zamówień modułu Zaopatrzenie dodano funkcjonalność polegającą na automatycznym ustawieniu jednego terminu dostawy, dla pozycji zamówień generowanych na podstawie zapotrzebowań.
Opcja dostępna w menu kontekstowym pod prawym klawiszem myszy.
W procesie realizacji reklamacji dodano nowe funkcjonalności mające na celu umożliwienie lepszej obsługi zarejestrowanych reklamacji. Pierwsza z nich pozwala przekazywać reklamacje między poszczególnymi osobami, a druga pozwala przypisać winę poszczególnym osobom lub działom proporcjonalnie do udziału w jej powstaniu.
Uprawnienie - „Raporty - zamiana istniejącego wzoru raportu” - może być nadawane przez administratora systemu w module Opcje systemowe. Osoba, której zostało przyznane, może utworzyć nowy raport, a następnie zapisać go pod nazwą raportu istniejącego w systemie.
« Poprzedni Następny » 1 2 3 4 5 6 7 8 ...10