W procesie realizacji reklamacji dodano nowe funkcjonalności mające na celu umożliwienie lepszej obsługi zarejestrowanych reklamacji. Pierwsza z nich pozwala przekazywać reklamacje między poszczególnymi osobami, a druga pozwala przypisać winę poszczególnym osobom lub działom proporcjonalnie do udziału w jej powstaniu.
W tym celu do formularza realizacji reklamacji dodano nowe pole - Przypisz ponownie do. Pozwala ono wskazać osobę, która będzie odpowiedzialna za kolejny etap obsługi reklamacji. Po zapisaniu reklamacja jest widoczna na liście reklamacji danego użytkownika.
Kolejna zmiana polega na możliwości przypisania winy za powstanie niezgodności kilku osobom lub działom przedsiębiorstwa jednocześnie, nadając wszystkim procentowy udział w odpowiedzialności za powstanie niezgodności. Opcja ta jest dostępna po przejściu na podzakładkę Niezgodności i kliknięciu na klawisz Lista. Tu znajduje się siatka, w której widoczne są osoby i komórki organizacyjne, do których należą oraz stopień odpowiedzialności wyrażony w procentach – suma wszystkich procentów musi zawsze wynosić 100%.