System Zarządzania Przedsiębiorstwem

Można powiedzieć, że każde przedsiębiorstwo jest w jakiś sposób zarządzane, jednak w zależności od tego, czy to zarządzanie jest właściwe i sprawne, zależy efektywność, ekspansywność i sukces firmy.

Sztuką jest w taki sposób zarządzać przedsiębiorstwem, aby w każdej chwili móc podołać wyzwaniom, jakie niesie ze sobą rynkowa rywalizacja.
Działania, które towarzyszą procesowi decyzyjnemu obejmują różnorodne sfery działalności przedsiębiorstwa. Podejmowanie właściwych decyzji wymaga zatem szerokiej i odpowiednio przetworzonej informacji o stanie procesów biznesowych zachodzących w przedsiębiorstwie.
Aby osiągnąć ten cel, konieczne jest posiadanie odpowiednich narzędzi.

W skład systemu wchodzą następujące moduły:

System Informowania Kierownictwa

Ciągle zaostrzająca się konkurencja wymaga od przedsiębiorstw coraz lepszej organizacji i jeszcze efektywniejszego wykorzystania zasobów będących w ich posiadaniu. Aby sprostać temu zadaniu niezbędny jest efektywny system informacyjny, który gąszcz zgromadzonych danych zamieni w zestaw informacji, które będą stanowić rzetelną podstawę do podejmowania strategicznych decyzji. System Informowania Kierownictwa dostarcza szereg funkcjonalności, które ułatwiają przeglądanie danych biznesowych oraz pozwalają na prezentację informacji w postaci definiowanych raportów lub też w postaci graficznej. Możliwość analizy danych przy pomocy nowoczesnych narzędzi jakim jest wielowymiarowa analiza OLAP, która daje kadrze menadżerskiej bogate możliwości przeglądania danych w dowolnej perspektywie oraz ułatwia wyszukiwanie związków przyczynowo-skutkowych w zachodzących zjawiskach biznesowych.

Elektroniczny Obieg Dokumentów

Im większe przedsiębiorstwo, tym ważniejszy staje się problem właściwej organizacji obiegu dokumentów, tak aby w możliwie jak najkrótszym czasie docierały one do właściwego adresata. Moduł Elektroniczny Obieg Dokumentów pozwala uprościć i ustrukturyzować proces obiegu dokumentów, dzięki zamianie dokumentów tradycyjnych na wersję elektroniczną, które mogą być w łatwiejszy sposób dystrybuowane między poszczególnymi komórkami organizacyjnymi przy jednoczesnym uwzględnieniu zdefiniowanych reguł dekretacji. Takie podejście pozwala monitorować przepływ informacji między poszczególnymi pracownikami, a mechanizm wyszukiwania na podstawie zdefiniowanych parametrów pozwala znaleźć w wirtualnym archiwum odpowiedni dokument w czasie krótszym niż w archiwum tradycyjnym. W dobie nowoczesnych technologii błyskawiczny dostęp do informacji jest równie ważny jak dostępność pozostałych zasobów i może znacząco wpływać na wzrost efektywności całej organizacji.

eZ publish™ copyright © 1999-2024 eZ systems as