Moduł CRM

Głównym celem modułu CRM jest pomoc w efektywnym kształtowaniu kontaktów między klientem i przedsiębiorstwem przy wykorzystaniu wszelkich dostępnych kanałów komunikacyjnych. W tym module najważniejszy element stanowią obszerne kartoteki, w których zbierane są wszystkie informacje na temat klienta, historii jego kontaktów z firmą oraz dotychczasowej współpracy na podstawie dokumentów zgromadzonych w pozostałych modułach Platformy Hetman. Dzięki takim informacjom pracownik jest w stanie udzielić kompetentnej odpowiedzi lub szybko skierować klienta do osoby najlepiej poinformowanej w jego sprawie. Takie działanie pozwala firmie kreować spójny przekaz dla klienta, który powoduje, że jest lepiej postrzegana w jego oczach.

W przypadku kontaktów telefonicznych zaimplementowane mechanizmy przypisują zarówno pracownikom jak i klientom odpowiednie priorytety, na podstawie których centrala telefoniczna może automatycznie odpowiednio przekierowywać połączenia. Ponieważ korespondencja seryjna stanowi ważny sposób kontaktu z klientami moduł posiada możliwość łatwego tworzenia seryjnych listów, maili oraz smsów na podstawie informacji zebranych w systemie. Dla firm, które w swej działalności wykorzystują wszelkiego rodzaju ankiety, a szczególnie ankiety telefoniczne, zaimplementowano odpowiedni generator, który ułatwia wprowadzanie informacji z wypełnionych kwestionariuszy lub zebranych w trakcie rozmowy telefonicznej oraz ułatwia późniejszą analizę wyników. Na podstawie wskaźników wartości klienta dla firmy można szybko wyszukać najbardziej podatnych klientów do kolejnych kampanii marketingowych, jak również szczegółowo określić ich skuteczność w stosunku do poniesionych kosztów. Wszystkie opcje modułu pozwalają efektywniej kształtować relacje z klientami i dzięki temu uzyskiwać wymierne zyski ze sprzedaży.

Moduł CRM posiada, między innymi, następujące funkcjonalności:

  • obszerna kartoteka klienta zawierająca informacje na temat dotychczasowych kontaktów oraz wydarzeń na podstawie dokumentów zgromadzonych w systemie
  • system statusów nadawanych automatycznie, na podstawie dokumentów z innych modułów oraz ręcznie - w trakcie kontaktów - ułatwiających kategoryzację wszystkich wydarzeń
  • system priorytetów, na podstawie których, rozmowy telefoniczne klientów kierowane są do najlepiej poinformowanej osoby
  • możliwość obsługi wielu kanałów komunikacyjnych takich jak telefon, fax, mail, sms
  • generator korespondencji seryjnej: tradycyjnej i elektronicznej
  • narzędzie do wspomagania tworzenia ankiet telefonicznych oraz do ich późniejszej analizy
  • możliwość analizy wartości klienta dla firmy
  • obsługa kampanii marketingowych od projektu przez wybór uczestników, aż do wyznaczenia skuteczności i poniesionych kosztów
eZ publish™ copyright © 1999-2024 eZ systems as